8 Ekim 2012 Pazartesi

KAPIDAN SATIŞ FİRMASI ŞİKAYET DİLEKÇESİ


 …………… (il yazılacak) Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğü’ne




ŞİKAYET EDEN : Tüketicinin adı soyadı adresi




ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)



ŞİKAYET KONUSU : Kapıdan satış firması hakkında




OLAYLAR : Örneğin; ..../..../2005 tarihinde ...saatinde kapıma gelen satıcılardan alışveriş yaptım. Yedi günlük cayma hakkımı iadeli taahhütlü posta / noter vasıtasıyla kullandım. Ancak söz konusu firma cayma hakkımı dikkate almayarak maddi ve manevi mağduriyetime neden olmuştur. ……….” Gibi şikayete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (1, 2, 3, şeklinde Madde madde anlatmanızı öneririz.)



Netice-i Talep                       : Söz konusu kapıdan satış firması cayma hakkımı kullanmama rağmen vermiş olduğu ürünü geri almamaktadır. Gerekli incelemenin yapılarak firma hakkında ceza-i işlem uygulanmasının saygılarımla arz ve talep ederim.
./ …. 20.. (tarih)



 
Ad, Soyad,
imza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elden ödenen kira bedeli kabul olur mu